الخميس، 7 أبريل 2011

Rescued Is My Favorite Breed

Prissy- Rescued frizzle cochin

Prissy- Rescued frizzle cochin

They've got to be my favorite

They've got to be my favorite

BREED: Bouvier des Flandres

BREED: Bouvier des Flandres

are my favorite breed.

are my favorite breed.

which is my favorite breed

which is my favorite breed

Breeds pugs or createdin our

Breeds pugs or createdin our

Kenny and Baby, my new dogs:

Kenny and Baby, my new dogs:

Appaloosas are my favorite

Appaloosas are my favorite

Watson the Mixed Breed

Watson the Mixed Breed

My current favorite breeds

My current favorite breeds

Select your favorite breed and

Select your favorite breed and

Oh, favorite breed is easy.

Oh, favorite breed is easy.

far as my favorite breeds

far as my favorite breeds

far as my favorite breeds

far as my favorite breeds

My favorite is (insert photo

My favorite is (insert photo

my favorite breed of dog.

my favorite breed of dog.

is my favorite dog,

is my favorite dog,

(My favorite Breed) that

(My favorite Breed) that

as my constant companion.

as my constant companion.

shows my favorite breed

shows my favorite breed

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية